Kreacja Sukcesu

Całodobowy i bezobsługowy – Bio Family Supermarket

Jeszcze do niedawna całodobowe supermarkety były ogromnym krokiem w stronę konsumentów. Dziś media informują, że w Poznaniu otworzono pierwszy w Polsce całodobowy i uwaga bezobsługowy sklep. Wyobrażacie to sobie?

Jak obejść niedzielę wolną od handlu?

Korzyści, które przemawiają za tego typu rozwiązaniem, nie mieszczą się tylko w określeniach „całodobowy” i „bezobsługowy”. Marka Bio Family Supermarket w swojej komunikacji chwali się, że to pierwszy w Europie tego typu supermarket. Ponadto specjalnie opracowana usługa Open 24/7 pozwala robić zakupy przez cały rok – bez wyjątku. Każde święto, każda niedziela nawet ta pozornie wolna od handlu wchodzi w grę. Możliwość zrobienia zakupów bez doradców klienta czy kasjerów, pozwala sprytnie obejść obowiązujące w Polsce prawo.

Zdrowa żywność wciąż w modzie

Na stronie firmy czytamy, że firma oferuje szeroki wybór produktów wegańskich, bezglutenowych oraz tych bez laktozy. Bio Family Supermarket zapewnia o świeżości produktów oraz o braku dodatków chemicznych. Cząstka „Bio” w nazwie marki ściśle nawiązuje do europejskiej Certyfikacji Bio, którą opatrzone są wszystkie produkty spożywcze. Nie ma tu żadnej ściemy.

Zastosowane innowacje

Aby wejść na teren sklepu, potrzebne są uprawnienia, które znajdują się na karcie klienta Open 24/7. Można ją wyrobić w normalnych godzinach otwarcia sklepu, wypełniając formularz przy kasie, po czym z łatwością dokonywać zakupów o każdej porze dnia i nocy. Co istotne, wyrobienie karty wstępu pociąga za sobą bonus w postaci specjalnych rabatów. Masz więc wybór – możesz kupować produkty Bio Family w normalnych godzinach pracy sklepu i nie korzystać z rabatów, lub zdecydować się na wyrobienie karty, która poza nieskrępowanym dostępem przez 24 godziny da możliwość skorzystania ze zniżek. Prosty mechanizm. Trzeba jednak przyznać, że jest to przemyślana koncepcja marketingowa, która jest w stanie skusić niejednego klienta. Sprzedaż produktów dokonywana jest przy pomocy kas samoobsługowych, które dopuszczają płatność kartą (Visa lub MasterCard) Blik, Google Pay oraz Apple Pay. W tym wypadku nie zapłacimy banknotem ani też monetą…

Nastawienie na rozwój

Obecnie marka ma swoje sklepy w 3 miejscowościach (Poznań, Swarzędz, Wrocław). Spośród tych miejsc jedynie w Poznaniu zdecydowano się na tego typu innowacyjne i odważne rozwiązanie, co nie oznacza, że firma na tym poprzestanie. Jak podkreśla – jest to zaawansowane rozwiązanie technologiczne, które obecnie przechodzi fazę testu. Po okresie testowym usługa Open 24/7 ma dużą szansę stać się obecna w pozostałych supermarketach.

Przyszłość marki

Nie od dziś wiadomo, że gwarancją zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia jest zrównoważona dieta. Świadomość na ten temat nieustannie wzrasta, co obserwujemy niemalże wszędzie. Przykład? Profile celebrytów promujących fit boxy, restauracyjne menu bezglutenowe oraz dostępność dań fit. Żywność ekologiczna i dietetyczna dostępna jest nie tylko w sklepach spożywczych, ale również w…drogeriach! Nie kto inny jak Rossman oferuje zdrowe przekąski Ewy Chodakowskiej oraz szereg innych produktów właśnie z tej kategorii.

Warto zauważyć, że modę na zdrowy styl życia – w tym zdrowe odżywianie lansuje coraz więcej sportowców, pasjonatów fitnessu, gwiazd show-biznesu czy blogerów. Uwzględnienie ich  w strategii pr’owej firmy jest jednym z kluczowych ruchów, który bez wątpienia pozwoli zwiększyć rozpoznawalność marki oraz zainteresowanie nią.

Źródło: familybio.pl

Brak komentarzy
Dodaj swój komentarz