Konsultacja

Zapoznanie się z wymaganiami i oczekiwaniami klienta. Wywiad na temat prowadzonej działalności, oraz przedmiotu zamówienia.

Strategia

Następuje solidny research na temat firmy, działań, zapoznanie się z materiałami reklamowymi oraz analiza konkurencji. Kolejno przeprowadzamy burzę mózgów, podczas której wyznaczamy dewizę przewodnią.

Realizacja

Tworzymy chwytliwe i atrakcyjne materiały reklamowe w oparciu o emocje jakie mają towarzyszyć komunikatowi.

Przekazanie materiałów

Gotowe materiały przekazujemy klientowi w wyznaczonym terminie, pozostając w ciągłym kontakcie w razie ewentualnych poprawek ze strony klienta.

Zakładając firmę, chcesz aby uchodziła za profesjonalną i nowatorską? Wiesz już, że wymyślenie dobrej nazwy jest nie lada wyzwaniem. Nie mniej ważne są hasła i teksty reklamowe, które powinny epatować bystrością, a jednocześnie nie gubić sensu i istoty reklamowanego produktu czy usługi.

W zależności od specyfiki oferty oraz osób, do których ma dotrzeć przekaz, pracujemy nad tym, aby był on zaskakujący i interesujący. Krótkie hasła i slogany reklamowe rządzą się swoimi prawami – mogą wywołać zdumienie, uśmiech, uwydatnić główną zaletę produktu, itd. W zależności od preferencji klienta i charakteru prowadzonej działalności tworzymy teksty, które nawiązują do marki i akcentują jej cechy. Wiemy, że powodzenie firmy w dużej mierze zależy od tych elementów, dlatego zadbamy o spójność i atrakcyjność komunikatów. W historii reklamy nie brakuje przykładów, kiedy oryginalne hasło reklamowe i slogan same w sobie odnoszą sukces oraz zostają na długo w pamięci. Jesteśmy w stanie to osiągnąć!

Firmom z reguły zależy, aby teksty do ulotek, folderów i katalogów były napisane absolutnie profesjonalnie. Tysiące wydrukowanych materiałów do tego zobowiązują, a my to zupełnie rozumiemy. Stawiamy na konkretne treści, pozbawione ogólników, bo te nie są w stanie zainteresować, a już na pewno przekonać kogokolwiek… Era zachwalania firmy i skupiania się tylko na niej to już przeszłość. Dziś trzeba znaleźć odpowiedni balans pomiędzy subtelnym przedstawieniem atutów firmy, a zaprezentowaniem zysków, jakie może otrzymać klient. Znamy i wykorzystujemy techniki perswazji w sposób nienachalny. Łączymy je z “językiem korzyści”, który jest dziś szczególnie ważny, bowiem nie kto inny jak Twój klient jest dziś na 1 miejscu.  Nawet ten potencjalny.

Bezpłatna wycena zlecenia