Konsultacja

Wymiana informacji na temat oczekiwań i wymagań klienta.

Analiza marketingowa

Analizie poddajemy charakter działalności, podejmowane dotychczas działania, zachowania odbiorców, ruchy konkurencji oraz uwzględniamy budżet.

Ustanowienie celów

Wyznaczenie celu medialnego przesądza o skuteczności strategii. W zależności od aktualnych potrzeb firmy formułujemy stosowny cel: sprzedażowy lub wizerunkowy.

Opracowanie strategii

Strategia jest ściśle zależna od celów. Przed doborem odpowiednich mediów, dokładnie precyzujemy grupę docelową, analizujemy zasięg i częstotliwość ukazania się reklamy, szacujemy koszty.

Koordynacja & kontrola

Doglądamy, czy materiały zostały opublikowane lub są emitowane w ustalonym czasie.

Chcesz rozpromować swoją firmę, ale nie wiesz, jakie medium będzie odpowiednie dla Twojego biznesu? Zależy Ci na osiągnięciu wysokich zysków ze sprzedaży za flagowy produkt firmy? Chcesz ogłosić nową linię produktów? Reklama w prasie, radiu, telewizji a może w Internecie? Wiemy, z kim współpracować, aby usłyszał o Tobie świat!

Kluczową kwestią wydaje się dobór odpowiedniego medium w kontekście prowadzonego biznesu. Jednak nie do końca… Aby plan mediowy przyniósł spodziewane rezultaty, należy stworzyć rozbudowaną strategię, która uwzględni szereg zasadniczych aspektów.

Na samym początku przeprowadzamy solidną analizę rynku, w tym bieżącą sytuację firmy oraz jej wizerunek, zachowania klientów, ruchy konkurencji, itd. Kolejnym krokiem jest wyznaczenie celu, który determinuje dalsze działania. Promocja marki lub wydarzenia? Sprzedaż nowego produkt? Każdy cel wymusza inne działania. Wiemy o tym!

Szczegółowo opracowana strategia jest kluczem do sukcesu – przygotowujemy ją skrupulatnie i kreatywnie. Precyzujemy grupę docelową, dobieramy odpowiedni czas na publikację reklamy, szacujemy optymalne koszty oraz analizujemy zasięg i częstotliwość ukazania się materiału. W procesie planowania identyfikujemy i wybieramy tylko takie media, które realnie przyczynią się do sukcesu firmy. Nieprzerwanie czuwamy nad przebiegiem realizacji, pozostając w ciągłym kontakcie ze zleceniodawcą.

Wybieramy tylko skuteczne i adekwatne rozwiązania z szerokiej gamy możliwości, jakie stwarza obecny rynek medialny. W zależności od przyjętej strategii, reklamę prowadzimy równocześnie na wielu płaszczyznach – media tradycyjne, społecznościowe, outdoor, SEO… – jest wiele innych sposobów, które z przyjemnością opracujemy specjalnie pod Twój biznes.

Bezpłatna wycena zlecenia