Konsultacja

Zapoznanie się z firmą, podejmowanymi działaniami i ofertą. Wymiana informacji na temat oczekiwań, wstępna propozycja.

Strategia

Opracowanie indywidualnej strategii prowadzenia biura prasowego w oparciu o ustalone wspólnie wytyczne oraz zaproponowanie harmonogramu i stylu komunikacji.

Realizacja

Redakcja i publikacja notek prasowych w press roomie na podstawie dostarczonych materiałów.

Koordynacja

Stały kontakt z mediami – udzielanie potrzebnych informacji dla dziennikarzy.

Wirtualne biuro prasowe to bardzo ważny element strategii e-PR firmy. Biura prasowe on-line powstają z myślą o profesjonalnej komunikacji na linii firma – dziennikarz. Niewątpliwą zaletą stworzenia takiej przestrzeni jest możliwość natychmiastowego uzyskania informacji o firmie – o każdej porze dnia i nocy. Specjalna zakładka “dla mediów” jest więc ukłonem w stronę zabieganych redaktorów, ponieważ dzięki takiemu rozwiązaniu mogą błyskawicznie pobrać kompletne wiadomości na temat produktów, usług, osiągnięć, bieżących działań czy firmowych planów.

Umiejętne prowadzenie wirtualnego biura prasowego świadczy o nowoczesności biznesu oraz buduje pozytywny wizerunek. Notka prasowa upubliczniona w press roomie powinna być atrakcyjną informacją. Sztywne komunikaty związane z firmą odchodzą do lamusa na rzecz ciekawych i barwnych wiadomości. Budowanie takich tekstów jest sztuką, w którą bezsprzecznie warto zainwestować. W grę wchodzi zainteresowanie mediów lokalnych i ogólnopolskich, a w efekcie rozgłos. Wiemy, jak to zrobić!

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy warto zlecić nam usługę prowadzenia biura prasowego on-line swojej firmy, to… zwróć uwagę, że treści, które trafiają do press roomu mogą stać się pomocne przy pozycjonowaniu strony, ale pod warunkiem, że będą unikalne. Treści naszego autorstwa uwzględniają tę regułę przy każdym zleceniu.

Media chętnie czerpią z informacji prasowych, takich które rzeczowo i interesująco przedstawiają dany kontekst. Dokładamy wszelkich starań, by zredagować absolutnie poprawne i błyskotliwe treści prasowe, z których będą mogli korzystać przedstawiciele różnych typów mediów.

Bezpłatna wycena zlecenia