Konsultacja

Poznajemy specyfikę biznesu, identyfikujemy potrzeby i potencjał, podajemy orientacyjne koszty.

Strategia

Opracowujemy kreatywny i adekwatny styl komunikacji: planujemy strategię i harmonogram różnorodnych wpisów, które sensownie łączą się z firmą.

Realizacja

Redakcja angażującej treści oraz dobór atrakcyjnej grafiki.

Publikacja

Mając dostęp do fanpage firmy, dbamy o regularność postów oraz decydujemy, w jakim dniu oraz o jakiej godzinie post zobaczy jak najwięcej osób.

Dziś już zupełnie nie warto zastanawiać się nad posiadaniem konta biznesowego na serwisach społecznościowych. Jest to absolutny „must have”. Jeśli Twoja firma nie ma swoje fanpage na najpotężniejszych platformach, tj.: Facebook i Instagram czy Twitter, to oznacza, że powinieneś zareagować natychmiastowo!

Serwisy społecznościowe przeżywają obecnie totalny rozkwit. Korzystają z nich niemalże wszyscy, a pomysłodawcy wciąż wprowadzają nowe rozwiązania mające służyć biznesom. Zaufani klienci Twojej marki chcą monitorować aktualności, najświeższe promocje, rabaty czy ciekawe realizacje. Twoi fani coraz częściej szukają informacji o usługach i produktach firmy w tego typu mediach. Jeśli wszystkie te informacje znajdą w miejscu, gdzie najczęściej przebywają – sukces masz wręcz murowany.

Sama obecność nie jest wystarczająca. Potrzebne są zmyślne i regularne działania, które dadzą potwierdzenie, że firma jest zorientowana w nowych technologiach i idzie z biegiem czasu. Nikt z nas nie chce mieć do czynienia z firmą, która nie wykazuje znamion nowoczesności. Zwróć na to uwagę…

W ramach świadczonych usług oferujemy utworzenie lub odświeżenie konta, tak aby wyglądało zachęcająco dla odbiorcy – nowocześnie i profesjonalnie. Do każdego rodzaju działalności dobieramy całkowicie odrębny model komunikacji – tworzymy indywidualną strategię, która pozwala na skuteczne prowadzenie działań. Tylko starannie opracowany plan komunikacji z uwzględnieniem rodzaju branży i grupy docelowej ma szansę powodzenia. Dlatego szczególna uwaga pada głównie na ciekawe i rozmaite treści. Mamy świadomość, że klient „kupuje oczami” – wzbogacenie wpisu o atrakcyjną grafikę to niezwykle istotny element kreacji postu. Pozwala zatrzymać uwagę obserwatorów na dłużej niż kilka sekund, a ponadto pomaga dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Mamy to na uwadze!

Aktywność firmy w social mediach to forma promocji marki, która jest w stanie przynieść sporo korzyści. Wartościowy content, intrygujące zdjęcia oraz dbałość o systematyczną publikację potrafią zaangażować obserwatorów i skupić ich uwagę wokół marki.

Budowanie trwałych relacji, efektywna komunikacja z klientami to arcyważne elementy strategii PR, które nie tylko można, ale i trzeba rozwijać dzięki social mediom. Zatem jeśli chcesz powiększyć grupę odbiorców, zbudować świadomość marki, zwiększyć zaufanie i wpłynąć na lepszą widoczność w wyszukiwarce, rozważ nasze zaproszenie do współpracy.
Wykorzystujemy potencjał, jaki drzemie w mediach społecznościowych, prezentując firmy tylko z najlepszej strony!

Bezpłatna wycena zlecenia