Eksponując pożądane przez klientów wartości, możesz uczynić swoją firmę lub markę osobistą na tyle silną i rozpoznawalną, by ta zyskała przewagę nad konkurencją....
Obecność na Instagramie to niekwestionowany obowiązek większości firm – sklepów internetowych i stacjonarnych, zakładów kosmetycznych i fryzjerskich, restauracji i kawiarni. Warto jednak wiedzieć,...
Posiadanie, aktualizowanie, aż w końcu prowadzenie wizytówki Google Moja Firma to Twój obowiązek, jeśli chcesz zaistnieć na lokalnym rynku. Wiadomo bowiem, że w...
Posiadasz fanpage na Facebooku lub się nim opiekujesz? Jak przedstawia się Twoja wiedza z zakresu skutecznego prowadzenia konta firmowego na poziomie organicznym? Działasz...
Public Relations to pojęcie, które nie jest zarezerwowane wyłącznie dla dużych graczy. To, że w średnich firmach i wielkich korporacjach świadomość na temat...
Postęp technologiczny, digitalizacja to wyrażenia, które swoim zasięgiem objęły także informacje prasowe wydawane przez firmy. Konsumpcja rozmaitych wiadomości, w tym notek prasowych, zauważalnie...
Posiadasz własny sklep internetowy? Sprzedajesz online? Czy realizujesz już strategię pozycjonowania lub inny plan działania, który pozwala zmaksymalizować przychody niezależnie od sezonu? Wiele...
Coraz częściej obok hasła „przepisywanie tekstów” pojawia się transkrypcja nagrań. Czym więc dokładnie jest transkrypcja? Jakie formy przybiera? Komu ją zlecić? Pod jakim...
Czy wiedzieliście, że duplikacja treści jest jednym z głównych czynników, który utrudnia pozycjonowanie, a więc nie sprzyja osiągnięciu wysokich pozycji w SERP’ach? Spadek...
Nowa aktualizacja algorytmu Google – tzw. BERT wywołała dużo szumu i dezinformacji. Wiele osób z branży marketingu internetowego zaczęło przeszukiwać sieć w odpowiedzi...
Zastanawiasz się nad tematem, jaki warto poruszyć na swoim lub firmowym blogu? Coraz częściej brakuje Ci weny, a każdy kolejny wpis wymaga przesadnego...
Opisy produktów w sklepach internetowych są nieodłącznym elementem, jaki pojawia się obok przedstawionego asortymentu. O ile w sklepie stacjonarnym kompetentny pracownik obsługi klienta...
Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok już niebawem. Zanim przejdziesz do świętowania, nie zapomnij o swoich klientach i kontrahentach. Złóż im życzenia i...
Chyba nic bardziej wygodnego, praktycznego i funkcjonalnego nie mógł wprowadzić PKN Orlen. Tankujesz, podjeżdżasz do okienka i płacisz - bez wychodzenia z samochodu....
Jeszcze do niedawna całodobowe supermarkety były ogromnym krokiem w stronę konsumentów. Dziś media informują, że w Poznaniu otworzono pierwszy w Polsce całodobowy i...
Nietrudno się domyślić, że Google Adwords jest autorskim programem reklamowym Google. Jak przystało na internetowego giganta, trzeba przyznać, że wypuścił na rynek całkiem...