architekt-wnętrz-kraków-karolina-drogoszcz-z-zespołem-mango-investments

Architektura wnętrz okiem Karoliny Drogoszcz – WYWIAD

Czasem warto zaufać intuicji i zaryzykować… Karolina Drogoszcz, architektka zajmująca się kreacją luksusowych i ponadczasowych wnętrz, liderka krakowskiej firmy projektowo-budowlanej Mango Investments, udowadnia, że wyjście ze strefy komfortu, otwartość na świat i niezachwiana gotowość do dzielenia się swoją wiedzą, prowadzą do wielkich osiągnięć. Poznaj filozofię, która ukształtowała jej karierę i uczyniła cenioną ekspertką w branży...
Marta Grzegorzak założycielka Annani ekspert pielęgnacji skóry

Na tropie piękna. Marta Grzegorzak o swoim sukcesie w branży kosmetycznej

Od kilkunastu lat uczy Polki, jak dbać o cerę i włosy. Jej pasja, wiedza i zaangażowanie nie tylko transformują codzienne rytuały pielęgnacyjne, ale także kształtują pewność siebie. Poznajcie Martę Grzegorzak, mistrzynię pielęgnacji skóry, założycielkę marki „Annani”, ambitną i zdeterminowaną kobietę sukcesu, której kosmetyki można znaleźć dziś w wielu popularnych drogeriach! Justyna Kaczmarczyk: Zaczęłaś od prowadzenia...

Chcesz dobrze prosperującego biznesu? Postaw na CSR

Czasy, kiedy działania CSR (ang. Corporate Social Responsibility) prowadziły tylko firmy z zagranicznym kapitałem, to już przeszłość. Polskie biznesy wykazują wyraźnie zainteresowanie tym obszarem – idea społecznej odpowiedzialności biznesu staje się powoli nierozłącznym elementem strategii zarządzania. Dowiedz się, na jakie korzyści mogą liczyć firmy, które rozpoczną realizację praktyk z zakresu CSR.   CSR buduje pozytywny...

Współczesny dress code. 10 pytań do trenerki etykiety Aleksandry Pakuły

Nikt tak nie opowiada o profesjonalnym wizerunku w biznesie jak Aleksandra Pakuła – trenerka etykiety, założycielka Instytutu Etykiety. Jej wiedza i niebywała elokwencja zadziwiają i inspirują. W ciągu zaledwie dwóch lat wydała dwie książki: „Z klasą. Vademecum współczesnej damy” (2021) i „Z klasą w biznesie” (2022). Prowadzi największy w Polsce profil na Instagramie poświęcony tematowi...
autentycznosc w biznesie, firmie

Autentyczność w budowaniu przewagi konkurencyjnej

Eksponując pożądane przez klientów wartości, możesz uczynić swoją firmę lub markę osobistą na tyle silną i rozpoznawalną, by ta zyskała przewagę nad konkurencją. Autentyczność – bo na niej skupię się w poniższym artykule – to trend, z którego „siły rażenia” zdają sobie sprawę najwięksi gracze na rynku. Zostań ze mną na dłużej i przekonaj się,...

Jak zwiększyć świadomość marki i zasięg na Instagramie jednocześnie? Dobre praktyki

Obecność na Instagramie to niekwestionowany obowiązek większości firm – sklepów internetowych i stacjonarnych, zakładów kosmetycznych i fryzjerskich, restauracji i kawiarni. Warto jednak wiedzieć, że nawet „najpiękniej” prowadzony feed nie spowoduje, że dotrzesz ze swoimi materiałami do grona potencjalnych klientów. Podejrzewasz, że lada chwila zacznę rozpisywać się na temat konieczności uruchomienia reklamy z niemałym budżetem? W...
1 2 3 4