Tekst o firmie – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Jakie znaczenie ma tekst o firmie na stronie www, w sklepie internetowym lub serwisie aukcyjnym? Czy ktoś w ogóle zwraca na niego uwagę? Ile procent konsumentów interesuje dłuższy czy też krótszy tekst „o nas”? Czy jego rola w witrynie internetowej znajduje sensowne uzasadnienie? Idąc dalej, czy tekst wizerunkowy ma jakiekolwiek przełożenie na podjęcie decyzji zakupowych?...
transkrypcja nagrań audio i wideo firma

Transkrypcja nagrań audio i wideo – jakie stwarza możliwości w biznesie?

Coraz częściej obok hasła „przepisywanie tekstów” pojawia się transkrypcja nagrań. Czym więc dokładnie jest transkrypcja? Jakie formy przybiera? Komu ją zlecić? Pod jakim względem może okazać się przydatna dla Twojego biznesu? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w poniższym wpisie. Transkrypcja nagrań – co to jest? Wyobraź sobie, że posiadasz materiał audio lub wideo,...

Czy warto prowadzić firmowy blog?

Zastanawiasz się, czy warto prowadzić firmowy blog? Jakie korzyści niesie za sobą ta aktywność? Kto na tym skorzysta? Ty, jako firma, a może konsumenci? Co powiesz, aby benefity z artykułów publikowanych na Twoim blogu czerpała każda ze stron? Blog firmowy buduje pozytywny wizerunek Prowadzenie firmowego bloga w sposób przemyślany pozwala osiągnąć określone cele. Jednym z...

Dywersyfikacja w biznesie – sposób na przetrwanie kryzysu

Czy nie uważasz, że prowadząc własny biznes, warto mieć asekurację na czarną godzinę? Coś co pozwoli na przezwyciężenie kryzysu, na który nikt ani nic nie wskazywało… Najlepiej byłoby maksymalnie uniezależnić się od wpływów czynników zewnętrznych, ale też od skutków własnych, często błędnych decyzji biznesowych. Czy jest na to sposób? Owszem. Poznaj moc dywersyfikacji biznesu! Przekonaj...

Duplikacja treści – czyli dlaczego nie warto iść na łatwiznę

Czy wiedzieliście, że duplikacja treści jest jednym z głównych czynników, który utrudnia pozycjonowanie, a więc nie sprzyja osiągnięciu wysokich pozycji w SERP’ach? Spadek ruchu, widoczności, liczby konwersji to możliwe konsekwencje, do których prowadzi notoryczne i niekończące się powielanie tych samych treści w innych miejscach. Sprawdź, w jaki sposób powinieneś zatroszczyć się o publikowane treści. Czym...

Nie przesadzaj z BERT

Nowa aktualizacja algorytmu Google – tzw. BERT wywołała dużo szumu i dezinformacji. Wiele osób z branży marketingu internetowego zaczęło przeszukiwać sieć w odpowiedzi na pytanie, czym właściwie jest BERT i dlaczego powinni się z nim liczyć w codziennej pracy przy SEO? Czym jest BERT? Google opisuje swoją nową aktualizację algorytmu jako „jeden z największych kroków...
1 2 3 4