Ze sklepem internetowym Smykoland współpracujemy już od ponad 1 roku. Naszym wspólnym celem było i jest promowanie sklepu przy konkretnym, nie obciążającym biznesu klienta budżecie. Jest to bardzo ciężkie, ponieważ branża, w której działa Smykoland jest niezwykle konkurencyjna, a co za tym idzie firmy inwestują duże nakłady finansowe w działania marketingowe.
Jednak na przestrzeni roku zwiększyliśmy widoczność sklepu o ponad 200% wprowadzając do TOP 10 ponad 600 słów kluczowych. Było to możliwe dzięki sumiennej pracy nad contentem, planowaniu kategorii, wprowadzaniu marek produktowych jako fraz w wyszukiwarce i systematycznemu linkowaniu strony w serwisach zewnętrznych, w tym na Interii. Ruch wraz ze zwrotem z inwestycji rośnie każdego miesiąca, co widać na poniższym wykresie z programu Senuto.
Smykoland poza sklepem internetowym posiada również lokalne oddziały w wielu miastach. W sezonie dla klienta prowadzimy dodatkowo kampanie Google Ads nastawione na lokalną promocję. Reklama prowadzona jest zarówno w elastycznych, tekstowych wynikach, jak i w mapach Google, dzięki czemu klient w konkretnych okresach roku pokazuje się na czołowych pozycjach w lokalizacjach, gdzie prowadzona jest sprzedaż stacjonarna. Pozwala to przyciągnąć wielu klientów z okolic, którzy z pewnością będą wracać do naszego partnera, a jednocześnie będą budowali jego świadomość marki przekazując informacje o sklepie rodzinie i znajomym.