Na każdy kolejny miesiąc tworzymy harmonogram wpisów wraz z proponowanymi tematami dla artykułów blogowych. Celujemy w aktualności, nowości, porady, trendy, zagadnienia wyszukiwane przez konsumentów, a przede wszystkim w te powiązane z branżą.
Tworzymy wartościowe i eksperckie wpisy blogowe, które intrygują tysiące odbiorców. Budujemy merytoryczne artykuły blogowe, dzięki którym staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie, Twój biznes w końcu zaistnieje w Google, a klienci zostaną z Twoją marką na dłużej niż przypuszczałeś.
Poznajemy branżę i specyfikę firmy, dla której będziemy prowadzić bloga firmowego. Nakreślamy, jakie artykuły blogowe możemy tworzyć – w jakim kierunku będzie zmierzał przekaz. Wstępnie uzgadniamy częstotliwość publikacji wpisów blogowych.
Na każdy kolejny miesiąc tworzymy harmonogram wpisów wraz z proponowanymi tematami dla artykułów blogowych. Celujemy w aktualności, nowości, porady, trendy, zagadnienia wyszukiwane przez konsumentów, a przede wszystkim w te powiązane z branżą.
Budujemy wartościowe i unikalne wpisy blogowe zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem. Dbamy o prawidłową strukturę treści oraz jej zawartość. Dobieramy właściwe słowa kluczowe, tematyczne zdjęcia. Tworzymy meta title oraz meta description.
Po opracowaniu artykułu blogowego, przekazujemy materiały do samodzielnej publikacji na firmowym blogu. Klient może także skorzystać z opcji opublikowania gotowego wpisu na platformie przez przedstawiciela naszej agencji.
Coraz więcej firm i sklepów internetowych decyduje się na prowadzenie własnego – firmowego bloga. Na korzyść prowadzenia bloga przez firmy z wielu różnych branż przemawia wiele, co tłumaczy niemałe zainteresowanie tą usługą. Dzięki tej aktywności wzmocnisz wizerunek swojej firmy w Internecie, zwiększysz zaufanie wśród stałych oraz nowych klientów, a także wykreujesz się na eksperta w danej dziedzinie. W kontekście tworzenia profesjonalnych artykułów blogowych nie bez znaczenia pozostaje również kwestia pozycjonowania (SEO). Z wartościowymi i zoptymalizowanymi wpisami blogowymi możesz zbudować satysfakcjonującą widoczność na kluczowe dla Twojego biznesu słowa, frazy i wyrażenia. To pokazuje, że prowadzenie bloga firmowego naprawdę się opłaca.
Artykuły publikowane na firmowym blogu tworzone przez nasz zespół odznacza rzetelność zestawiona z niebywałą pomysłowością. Treści, które tworzymy na Twój blog zawsze są przemyślane, dynamiczne, różnorodne oraz interesujące. Każda informacja, którą zamieszczamy we wpisie na Twoim blogu jest weryfikowana. Nie ma tu miejsca na „lanie wody”. Z drugiej zaś strony przekaz tekstowy, który tworzymy na Twój firmowy blog nie jest też czystą wiedzą encyklopedyczną. Znajdujemy i zachowujemy zdrowy balans, którego efektem są artykuły wartościowe, obiektywne oraz przyjemne w odbiorze. Wiemy, jak pisać, by konsumenci czytali od A do Z wpis blogowy, który im zaserwujesz.
Każdy powierzony w nasze ręce firmowy blog traktujemy ze szczególnym zaangażowaniem, prowadząc go w sposób oryginalny, nieschematyczny oraz przyjazny, zarówno dla Twoich klientów, jak i robotów Google. Starannie rozwijamy wybrany temat, precyzyjnie rozmieszczamy słowa i frazy kluczowe, co tworzy pożądany objętościowo przekaz tekstowy. Artykuły blogowe SEO urozmaicamy o odpowiednio dobrane, skojarzone z poruszanym tematem zdjęcia, co sprawia, że całość jest o wiele bardziej atrakcyjna wizualnie, przejrzysta i przystępna dla odbiorcy. Wszystkie te elementy składające się na budowę treści na firmowego bloga wpływają pozytywnie na budowanie wizerunku firmy w Internecie, jak również widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania.
Stworzenie dobrego artykułu blogowego wcale nie jest łatwym zadaniem, a ponadto wymaga bezkompromisowej systematyczności i specjalistycznych narzędzi marketingowych, np. do analizy słów kluczowych czy wyszukiwania tematów, które warto poruszyć, aby jako specjalista z danej dziedziny odpowiedzieć na nurtujące pytania lub wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkę przez konsumentów. Dlatego też w naszej agencji PR oferujemy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia firmowego bloga, począwszy od tworzenia ciekawych i nienagannie skonstruowanych artykułów SEO, poprzez dopasowanie nagłówków, dobór interesujących grafik, stworzenie meta tytułów i meta opisów, aż po publikację wpisu na platformie lub przekazanie materiałów do samodzielnej publikacji.
Chcesz wiedzieć, ile kosztuje prowadzenie firmowego bloga? Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz!
Chciałbyś podjąć się współpracy z naszą agencją interaktywną? Skorzystaj z poniższego formularza bezpłatnej wyceny. Niezwłocznie przygotujemy dla Ciebie konkretną, profesjonalną ofertę. Dołącz do naszych partnerów, którym zapewniamy na najwyższą jakość usług!